8 iulie 2013: Tura de coastă a Mării Negre

Data: 08/07/2013 Ora: 08:15 Locație: Nespecificat

“O tura pe coasta Marii Negre din Romania, de la Tulcea la Vama Veche :) M-am gandit sa fie o tura lejera, in care sa alternam zilele de pedalat cu zile de plaja si sa vizitam … chestii de pe traseu.

Traseul este acesta:

Pe zile, tura se imparte asa:

ZIUA 1 (8 iulie):
Plecam cu trenul IR 1981 pina in Tulcea, ajungem in oras pe la 11:30. Pedalam pina in Sarichioi, cam 70 km, unde este un camping.

ZIUA 2 (9 iulie):
Pedalam pina in Vadu, unde o sa si campam. Oficial nu exista camping, dar din cate am citit putem pune corturile pe plaja sau sa cautam cazare in sat (cine cunoaste zona ne poate ajuta cu informatii?) Pe traseu vizitam cetatile Enisala, Argamum (de langa lacul Razim, unde putem face si o baie daca permite timpul) si… HISTRIA :)

ZIUA 3 (10 iulie):
Propun sa facem o zi de pauza, pe plaja din Vadu, eventual daca nu ne place acolo sa pedalam usor pina in Mamaia Sat.

Ziua 4 (11 iulie):
Pedalam pina in Eforie Sud, unde este un camping.

Ziua 5 (12 iulie, vineri):
Mergem pina in Vama Veche, punctul final. O luam prin statiunile de pe drum (Olimp, Neptun, etc).

In continuare avem doua zile de stat in Vama Veche cu corturile (propun campingul “Meduza”, am mai fost acolo, prietenii stiu… ). Duminica seara luam trenul inapoi spre Bucuresti, din Mangalia.

Din cate am vazut pe Google Earth traseul pare 100% asfaltat, dar nu strica niste cauciucuri putin mai groase… mai ales ca o sa avem si coburi cu noi. Data evenimentului este relativa, in functie de vreme sau de cum pot sa-si ia concediu oamenii interesati sa vina. Ideea de baza este sa plecam intr-o LUNI ca sa avem timp sa ne desfasuram lejer si ca sa nu ratam turele din weekend-ul dinainte.

Cei care aleg sa isi petreaca concediul in acest mod din ce in ce mai popular trebuie sa mai fi facut ture lungi, de 2-3 zile, cu bagaje dupa ei.

Restul de detalii le discutam pe pagina event-ului. Sper sa fie o tura frumoasa :)